کاشکی پرند ه ای بودم
 
راز شب 14
نرم افزار - شعر - عـکس
 
 

کاشکی پرنده ای بودم
پر می زدم رو بومتون
شاید یه روز پنجره هارو واکنی
آبم بدی دونم بدی
عشقو خودت یادم بدی
شاید یه روز اسم منو صدا کنی

 

گریه هام مرهم دردای منه
بی صدا به عشق فریاد شدنه
این پرنده اسیر بی صدا
داره اسم تورو فریاد می زنه

 

6.jpg

 

دانلود آهنگ گلم با صدای محمد زارع



نظرات شما عزیزان:

حنان
ساعت0:33---10 مرداد 1391
ســلام!!
داااداااش؟؟!
بیــخیاااال بااو!!ما بعضیامون کوجا بود؟؟!
اون بعضیایهـ وبمم دوستمو گفتم!!
بی تربیت!!!برداشتهـ گوشیمو با خودش برده خونشون از خط خودم زنگیده میگه سلام حنان چی خبر؟؟!!
رفیقهـ ما داریم؟؟!


کوثر
ساعت19:13---2 مرداد 1391
سلام داداشی جوووووونم..............خوبی؟ بابا نبودی دشتم نگرانت میشدمااااااا دیشب نت بودم همش میخاستم بیام پیشت ولی یادم رفت شرمندهپاسخ: خواهش دارم خانمی

null
ساعت14:33---1 مرداد 1391
ذوق و خنده داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

yek dust
ساعت14:21---1 مرداد 1391
من به اندازه‌ی تقدیر توام .. که به دست روشنت دل بسته
آسمون دل گرفته با منه .. گریه انگار که به من پیوسته

حس خوب داشتنت همرامه .. این به من گرمی بودن میده
من به این دلهره عادت دارم .. این تویی داره امونم میده

تو تموم عاشقانه‌ی منی .. که به هر جهت پر از احساسی
تو با دستای قشنگت داری .. پل رویا رو برام میسازی


giti
ساعت13:04---1 مرداد 1391
سلام رضاجون آپ خوشملی گذاشته بودی میسی اومدی آره سرم شلوغ شده تازه نصف بیشترکامنتامو تاییدنمیکنم ولی خب بازم خاطرخواهام زیادن خوشگلی دردسر داره دیگه عسیسکم

yek dust
ساعت8:09---1 مرداد 1391
رمضان خوش آمدی من به تو عادت دارم

از تو با نغمه ی پرسوز شفاعت دارم

گرچه دیریست خدا رفته زیاد دل من

من به ایام خدا ولی ارادت دارم . . .


فرارسیدن ماه رحمت و مغفرت الهی مبارک باد



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, :: 5:46 :: توسط : رضا بوالحسنی

درباره وبلاگ
سلام به وبلاگه من خوش امدید لطفا ایمیلتون رو توی خبرنامه وبلاگم پبت کنید تا زمانی که آپ کردم بهتون خبر بدم و خواهشا توی نظر سنجی وبلاگم شرکت کنید . مرسی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان راز شب 14 و آدرس raze-shabe14.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 500
بازدید کل : 57314
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 396
تعداد آنلاین : 1